+31(0)657 433 765 & +31(0)654 954 191 info@bnnproscan.nl

De ervaring van B&N ProScan gaat van gebruiker tot leverancier. We kunnen u jarenlange ervaring met vrijwel alle NIR platformen bieden. Heeft u vragen, krijgt u niet de gewenste support voor uw NIR applicatie? B&N ProScan kan u helpen: Advies en consultancy voor uw NIR applicatie , ook van andere merken. Multiple NIR platforms combineren, uw leverancier zal u niet helpen, B&N ProScan is onafhankelijk, wij helpen u graag.

Dure accessoires voor uw toestel ? De meeste gangbare accessoires voor uw NIR instrument kunnen wij ook leveren, veelal tegen zeer concurrerende prijzen. Lampen Cups, zelfs service en onderhoud voor uw toestel kunnen we verzorgen.

Onderhoud en preventief onderhoud voor hardware en applicatie, daarvoor kunt u terecht bij B&N ProScan.

Vrijwel alle producten van B&N ProScan kunnen worden beheerd en gecontroleerd via remote services. Hardware diagnose en applicatie en calibratie onderhoud. Efficient in snelheid en kosten.

B&N ProScan probeert ook een bijdrage aan het klimaat te leveren door zoveel als mogelijk kilometers te vermijden. Remote verbinding biedt hierbij de oplossing. De klant betaalt geen voorrijd kosten en voor remote ondersteuning rekent B&N ProScan een voordelig tarief

Hardware onderhoud

Voor uw instrumenten van B&N ProScan bieden we onderhoud aan, per jaarlijks preventief of in uw regie. met een onderhouds overeenkomst bent u zekere van een zorgeloos gebruik van u instrument. Uptime optimaal!!

Software

Geen instrument zonder software. Voor bediening van uw instru-ment of voor het berekenen van uw ijklijnen.

Met remote verbinding bieden we continuïteit in de werking van uw instrument. Maar ook kunnen we u ontzorgen door de ijklijn ontwik-keling voor u te onderhouden. In overleg uploaden we de data en installeren uw nieuwe ijklijnen.

 

Totale ontzorging

Kennis en ervaring, Service en onderhoud, Remote verbinding voor diagnose, Ondersteuning en update van applicaties. Dat alles samen met de flexibele planning van B&N ProScan , Voorraad en samenwerking met de leveranciers, biedt een totale ontzorging van uw applicatie.

B&N ProScan probeert ook een bijdrage aan het klimaat te leveren door zoveel als mogelijk kilometers te vermijden. Remote verbinding biedt hierbij de oplossing. De klant betaalt geen voorrijd kosten en voor remote ondersteuning rekent B&N ProScan een voordelig tarief

  • Uptime 99% 99%
  • Software updates 75% 75%
  • Applicatie onderhoud 80% 80%
  • Efficiency 95% 95%
  • Kosten 50% 50%